Etiketter

måndag 3 september 2012

Hattanalys

Hattanalys - Clara


Jag heter Clara och jag är 13 år gammal. Jag bor i Vallkärra med min mamma, pappa och mina lillebröder. Min mamma heter Mia, pappa Lars och mina lillebröder heter Elias och Emil. Jag har även en kanin som heter Svante och han är 4 år gammal.


Jag gillar Hungerspelen, både böckerna och filmen. De är bra för att det är mycket spänning men även fantasy. Jag tycker också om att baka, jag bakar oftast cupcakes och vanliga muffins. Det är roligt att baka för att man kan komma på egna recept, det är roligt att dekorera kakorna. Jag är ganska bra på att springa, men inte de kort distanserna utan mer 2 km - 7 km. Jag gillar att träna allt möjligt fotboll, löpning osv.


Jag gillar inte lögnare. De är falska och man kan inte lita på dem. Något som jag inte är så bra på är att ha tålamod.



6 kommentarer:

  1. P: Vilken intressant text! Mycket fakta ;3 Det var väldigt lätt att hitta inlägget.
    M: Hm, hittar inte så mycket under minus.. o_O
    I: Kul att du gillar Hungerspelen, det gör jag med!

    SvaraRadera
  2. P.Det var bra att du hade delat upp din text i stycken det blev bättre att läsa.Det var bra att du motiverade sakerna du skrev varför du gillade och inte gillade.Jag hittade inget minus.

    M.lögnare är jobbiga.

    I.Intressant att du gillar att du gillar att baka och att du gillar hungerspelen.
    hur länge har du tränat på att springa?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har tränat att springa i ungefär en månad, men har tränat innan själv (inte i en klubb).

      Radera
  3. P. En lååååång text du hade skrivit då :P
    M. Ge mig några cupcakes nästa gång
    I. Visste redan allt men endå intressant

    SvaraRadera
  4. Plus : Jag tycker att du skrev bra du berättade namnen på dina föräldrar och du kom med väldigt intressanta saker . Du motiverar bra också .
    Minus : Du kanske kan skriva lite mer på positivt .
    Intressant : Jag tycker att du skrev väldigt intressant .
    Roligt att du springer .

    SvaraRadera